لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

نحوهٔ نوشتن متن تشکر از مشتری (+ ۳۴ نمونه متن تشکر)

مقالات دیجیتال مارکتینگ | نیکان حیدری | تاریخ بروزرسانی : ۶ آذر ۱۴۰۲

نحوهٔ نوشتن متن تشکر از مشتری (+ ۳۴ نمونه متن تشکر)

تشکر خشک‌وخالی هم مشتری را خوشحال می‌کند و شما را کیلومترها جلو می‌برد؛ چه برسد نوشتن متن تشکر از مشتری جذاب، اصولی و حرفه‌ای!

قدردانی کلید ایجاد رابطهٔ احساسی و عاطفی با مشتری است. در این مقاله، قرار است با هم ۳۴ نمونه متن تشکر در مواقع مختلف مثل خرید، دادن بازخورد و… بررسی کنیم.

اگر موافق باشید، با یکی از نقاط تماس کلیدی یعنی «لحظهٔ خرید مشتری» شروع کنیم ?

 

۱۰ نمونه متن تشکر از مشتری برای خرید!

نکتۀ بسیار مهمی در رابطه با متن تشکر بابت خرید وجود دارد که بسیاری آن را نادیده می‌گیرند. این متن‌ها فقط باید به‌منظور قدردانی از خریدار نوشته شوند و نه تبلیغ محصول یا سرویسی دیگر برای فروش!

پس تحت هیچ شرایطی، در متن پیام تشکر محصول دیگری را تبلیغ نکنید که غیرحرفه‌ای است و فروش مکمل را بگذارید برای یک زمان دیگر.

این شما و این ۱۰ نمونه متن تشکر از مشتری پس از خرید محصول:

۱. بدون شک، ما بهترین مشتری‌ها را داریم! ممنون که از ما خرید کردید، امیدواریم خیلی زود دوباره شما را ببینیم.

۲. سمیرای عزیز، امیدواریم نهایت رضایت را بابت خرید از مجموعه ما تجربه کنید. هر مشکلی در رابطه با سرویس وجود داشت، بدون معطلی با ما تماس بگیرید تا راهنماییتان کنیم!

۳. خیلی خوشحالیم که مشتری ما شدید! اگر لطف کنید و در نظرسنجی راجع‌ به خدمات ما شرکت کنید، یک کد تخفیف ۲۰ درصدی به‌عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

۴. مرسی که ما را انتخاب کردید؛ امیدواریم تجربۀ خوبی از محصول ما داشته باشید.

۵. باعث افتخار ما است که مشتریانی مثل شما در «بوتیک سهراب» داریم. اول بهار دوباره به فروشگاه تشریف بیارید تا محصولات جدیدمان را ببینید.

۶. داشتن مشتریانی مثل شما اعتبار و ارزش ما است. برای دریافت آموزش‌های لازم برای استفاده از سرویس روی لینک زیر کلیک کنید.

۷. بی‌نهایت خرسندیم که ملوکافی را انتخاب کرده‌اید؛ با معرفی ما به دوستان و اطرافیان خود، از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید. کد معرف شما: yekta12.

۸. می‌دانیم که کلی گزینه پیش روی شما وجود داشت؛ ممنونیم که از بین همۀ آن‌ها یوزکمپ را انتخاب کردید.

۹. مفتخریم که شما را در جمع مشتریان خود داریم؛ لطفاً از طریق لینک زیر میزان رضایت از خرید را اعلام کنید تا بتوانیم خدماتی شایسته‌تر از گذشته به شما و دیگر مشتریان ارائه کنیم.

۱۰. به جمع مشتریان ما خوش آمدید؛ به پاس همراهی، ۳۴۰۰۰ تومان به کیف پول شما اضافه شد. می‌توانید از آن در خریدهای بعدی استفاده کنید.

این نمونه‌ها را می‌توانید از راه‌های مختلف، مثل دایرکت اینستاگرام، پیامک، ایمیل و حتی به‌صورت فیزیکی (ارسال نامه از طریق پست)و… به دست خریداران برسانید.

یک نمونه متن تشکر از مشتری در دایرکت اینستاگرام را ببینید:

نمونه متن تشکر از مشتری در اینستاگرام

نکته: در ارسال فیزیکی، بهتر است نامهٔ تشکر همراه با هدیه‌ای مثل گلدان، ماگ یا حتی بذر گل باشد.

حالا برویم سراغ متن‌های قدردانی از مشتریان وفادار.

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left

۸ نمونه متن تشکر از مشتری وفادار

باارزش‌ترین دارایی هر کسب‌وکاری، مشتریان وفاداری است که توانسته برای خود دست‌وپا کند. مشتریان وفادار نسبت‌ به برند شما تعصب دارند؛ حتی می‌توانند در نقش سفرای آن ظاهر شوند و بدون هزینه محصولات را پروموت کنند.

بد نیست بدانید بر اساس آمار، نزدیک به ۵۱ درصد مصرف‌کنندگان آمریکایی گفته‌اند اگر به یک برند وفادار شوند، این وفاداری را تا آخر عمر حفظ می‌کنند!

پس تشکر و قدردانی از آن‌ها را به‌هیچ وجه از یاد نروید. از ۸ نمونهٔ زیر الهام بگیرید:

۱. یک سال می‌شود که شما را در جمع مشتریان خود داریم؛ لازم می‌دانیم مراتب قدردانی خود را به‌خاطر وفاداری به چرم مشهد، صمیمانه به شما اعلام کنیم. به پاس همراهی، کد تخفیف ۴۰ درصدی اختصاصی برای شما در نظر گرفتیم: loyal123.

۲. وفاداری یک جادۀ دوطرفه است! متشکریم که طی سالیان اخیر جزو مشتریان وفادار ما بوده‌اید و مطمئن باشید نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا پاسخ این قدردانی را با محصولات خوب و پشتیبانی خارق‌العاده دهیم. از امروز تا آخر هفته فرصت دارید از هدیهٔ اختصاصی خود استفاده کنید: [لینک]

۳. سال سخت و عجیبی را پشت سر گذاشتیم و مفتخریم که در کنار بیمه سامان بودید تا به اهداف خود دست پیدا کند. شما می‌توانید با کد تخفیف ۲۰ درصدی، قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کنید: [لینک]

۴. والاترین هدف ما ارائۀ بهترین خدمات به مشتریانمان است؛ متشکریم که یک سال دیگر هم در کنار ما بودید و امیدواریم سال بعد هم پیام تشکر دیگری برای همراهی‌ و وفاداری‌تان به «دیدار» ارسال کنیم.

۵. چرخ کسب‌وکار ما به لطف وجود مشتریان وفاداری مثل شما می‌چرخد! مرسی که هستید و ما را به دوستان خود معرفی می‌کنید. از امروز هر معرفی مشتریان ویژه، ۲ برابر قبل حساب می‌شود تا گوشه‌ای از لطف شما را جبران کنیم ❤️

۶. به پاس قدردانی از وفاداری شما به چرم مشهد طی چند سال گذشته، عضو مشتریان ویژهٔ ما شدید. برای مشاهدهٔ مزایای مشتریان ویژه، روی لینک زیر کلیک کنید:

۷. شما نه‌تنها مشتری ما، بلکه شریک تجاری و دوست ما هستید! از کد VIP312 برای دعوت دوستانتان به خرید از مجموعۀ ما استفاده کنید و در سود ما شریک باشید.

۸. ما در کنار شما عزیزان وفادار به یوزکمپ رشد کردیم و به اینجا رسیدیم؛ هیچ‌وقت شما را فراموش نمی‌کنیم و نهایت تلاشمان را برای جلب رضایت شما به‌کار می‌گیریم.

یک نمونه متن هم در تصویر زیر مشاهده کنید که از طریق پیامک ارسال شده است:

نمونه متن تشکر از مشتری وفادار

و اما تشکر از کسانی که بازخورد ثبت می‌کنند!

مقاله پیشنهادی: ۱۶ متن تبلیغاتی برای جذب مشتری با پیامک

۶ نمونه متن تشکر از دادن بازخورد

بازخورد حتی اگر منفی باشد، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار هر کسب‌وکار قرار دهد. بازخوردها مشخص می‌کنند وضعیت برند از دید مشتری چگونه است؛ بنابراین، سعی کنید با استفاده از روش‌های خلاقانه از مشتریان بازخورد بگیرید؛ همچنین، بعد از گرفتن بازخورد، با ارسال پیامی از آن‌ها تشکر کنید.

این‌ها ۶ نمونه متن برای پیام تشکر برای دادن بازخوردند:

۱. خیلی خوشحالیم که با دادن بازخورد به ما کمک می‌کنید بهترین مقاله‌ها را در اختیار شما و دیگر عزیزان بگذاریم ❤️

۲. خوشحالیم که همراهی مثل شما داریم ❤️ ممنون که با دادن بازخورد به‌موقع به ما این مشکل را اطلاع دادید. همکاران فنی ما خیلی زود به این مشکل رسیدگی و آن را رفع می‌کنند.

۳. متأسفیم که سرویس ما در جلب رضایت شما ناموفق بوده است؛ لطفاً با تیم پشتیبانی در تماس باشید تا در اولین فرصتی که برایتان مقدور است، یکی از کارشناسان خود را برای رفع مشکل به محل شما اعزام کنیم.

۴. مایۀ خرسندی ما است که «مهدی رادیاتور» رضایت شما را به‌ همراه داشته است؛ ما همواره تلاش می‌کنیم تا بهترین‌ها را برای مشتریان فراهم کنیم و گرفتن بازخوردهایی این‌چنین خستگی را از تنمان بیرون می‌کند. برای تشکر از بازخوردی که ارائه کردید، این کد تخفیف خدمت شما: Thanks12.

۵. عمیقاً ناراحتیم که محصول ما رضایتتان را جلب نکرده است؛ برای جبران حس بدی که تجربه کرده‌اید، می‌توانید محصول را بدون نیاز به پرداخت هزینۀ ارسال مرجوع کنید و تمام مبلغ را همین حالا پس بگیرید.

۶. نظر شما چراغ راه کسب‌وکار ماست؛ متشکریم که آن را با ما در میان گذاشتید!

یادتان باشد حتی از گرفتن بازخوردهای منفی هم استقبال کنید و از کاربری که آن نظر را ثبت کرده با فرستادن پیامی تشکر کنید. بسیار مهم است که بازخوردها صادقانه باشند، پس سعی نکنید مشتری را وادار کنید تا تنها نظر مثبت خود را بیان کند.

در بخش بعد، نمونه متن‌های پیام تشکر برای عضویت در خبرنامۀ ایمیلی را بررسی می‌کنیم.

مقاله پیشنهادی: ۳۰ نمونه متن پیامک افتتاحیه برای شروع پرقدرت!

۵ نمونه متن تشکر بعد از عضویت در خبرنامه

مردم از اینکه صندوق ورودی ایمیل آن‌ها از ایمیل‌های بی‌ربط و تبلیغات پر شود، متنفرند! پس اگر فردی تصمیم گرفت عضو خبرنامۀ ایمیلی شما شود، یعنی به شما، کسب‌وکارتان و البته محتواهایی که قرار است برای او بفرستید، اعتماد دارد.

اگر این اعتماد را با ارسال یک پیام تشکر پاسخ ندهید، قافله را باخته‌اید!

۱. سلام رضای عزیز، چقدر خوب است آدرس ایمیل شما را در لیست مخاطبان خود داریم؛ مطمئن باشید فقط محتواهای ارزشمند و دست‌اول را برایتان می‌فرستیم و خبری از اسپم و تبلیغات کلافه‌کننده نخواهد بود.

۲. ممنون که در خبرنامهٔ یکتانت عضو شدید ? از امروز به بعد هر هفته منتظر یک یادداشت اختصاصی کاربردی باشید تا کسب‌وکارتان را سر زبان‌ها بیندازید.

۳. از عضویت شما در خبرنامۀ «الف» صمیمانه سپاسگذاریم؛ نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا با ارسال محتواهای ارزشمند، به شما کمک کنیم بهترین تصمیم‌ها را در زندگی بگیرید.

۴. خوش آمدید؛ اینجا خبری از تبلیغات آزاردهنده و اسپم نیست، هرآنچه دریافت می‌کنید پربازدیدترین مطالب و پرطرفدارترین محصولات ما هستند.

۵. عضویت شما، اعتبار خبرنامۀ ما را افزایش داد! ممنون که همراه ما هستید و مطالب را دنبال می‌کنید؛ هر زمان که احساس کردید دوست ندارید مشترک باقی بمانید، فقط کافی است روی لینک لغو عضویت که در پایین هر ایمیل دیده می‌شود، کلیک کنید.

یک نمونه متن تشکر از مشتری به‌دلیل عضویت در خبرنامه را در تصویر زیر ببینید:

نمونه متن تشکر از مشتری بعد از عضویت در خبرنامه

نکته: بهتر است توضیحات کاملی دربارهٔ خبرنامه‌ها دهید و اگر توانستید، لینک چند خبرنامهٔ قبلی را هم در اختیار کاربر بگذارید.

در تصویر زیر، ایمیل تشکر ما را مشاهده می‌کنید که هر فرد پس از عضویت در خبرنامه یکتانت دریافت می‌کند:

نمونه تشکر از عضویت در خبرنامه

آخرین نمونه‌هایی که می‌خواهیم خدمت شما ارائه کنیم، مربوط به تشکر پس از پرداخت موفق هستند!

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

۵ نمونه متن تشکر پس از پرداخت موفق

پول زمانی به حساب شما می‌رود که پرداخت مشتری موفقیت‌آمیز انجام شود؛ نمی‌خواهید پس از این رخداد مهم از او تشکر کنید؟ مگر وقتی کسی به‌صورت حضوری از شما خرید می‌کند، پس از موفقیت تراکنش، با گفتن جمله‌هایی مثل «خدا برکت بدهد» از او قدردانی نمی‌کنید؟

خلاصه که مهم است بعد از پرداخت موفق هم از مشتری با فرستادن یک متن زیبا تشکر کنید. این شما و این ۵ نمونهٔ به‌دردبخور:

۱. با تشکر از پرداخت شما مشتری عزیز ? این کد تخفیف هدیه ما به شما برای استفاده در سفارش‌های بعدی.

۲. پرداخت شما با موفقیت انجام شد! از اینکه چرم مشهد را برای خرید انتخاب کردید از شما متشکریم؛ برای پیگیری سفارش، از کد زیر استفاده کنید.

۳. پرداخت شهریور شما انجام شد؛ با تشکر از شما، موعد پرداخت بعدی ۲۹ مهر است که در صورت پرداخت پیش از موعد، ۵ درصد تخفیف خواهید گرفت.

۴. پرداخت با موفقیت انجام شد؛ ضمن تشکر از شما، در صورت مواجهه با هرگونه مشکل هنگام استفاده از سرویس، با تیم پشتیبانی ازکی تماس بگیرید.

۵. پرداخت قسط سوم شما هم با موفقیت انجام شد؛ متشکریم! فقط یک قسط دیگر تا پرداخت تمام اقساط مانده است. در صورتی که قسط آخر را همین حالا پرداخت کنید، می‌توانید از تخفیف ۱۵ درصدی برای تمدید بیمه‌نامه استفاده کنید.

خب تا اینجا به وعده‌ای که در عنوان مقاله دادیم عمل کردیم و ۳۴ نمونه متن تشکر از مشتری برای شرایط مختلف را در اختیارتان گذاشتیم.

این نمونه‌ها برای این بود که شما بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید و متن اختصاصی خودتان را بنویسید. به همین خاطر، اجازه دهید راه‌وچاه نوشتن متن تشکر از مشتری را هم با شما در میان بگذاریم.

مقاله پیشنهادی: ۳۰ نمونه متن تبلیغ کافه رستوران و فست فود + نحوهٔ نوشتن متن پیامک

متن تشکر از مشتری را چطور بنویسیم؟

قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم، خوب است از مزایای قدردانی از مشتری بیشتر بدانید:

  • افزایش نرخ بازگشت مشتری
  • تقویت تبلیغات دهان‌به‌دهان
  • ریزش کمتر مشتریان
  • افزایش امتیاز مربوط به میزان رضایت مشتریان
  • ایجاد تمایز برای برند

برگردیم سراغ آموزش ? کافی است مطابق مراحل زیر پیش بروید تا یک متن بی‌نقص آماده کنید. این فرمول، فرمول کلی نوشتن پیام تشکر است که بسته به محل ارسال پیام تشکر، طول متن تغییر می‌کند.

۱. متن را با سلام شروع کنید

۲. یک مقدمه کوتاه بنویسید

۳. دلیل قدردانی را بنویسید

۴. یک خط یا پاراگراف را به نوشتن پیامی کاملاً شخصی‌سازی‌شده اختصاص دهید (اختیاری)

۵. متن را با عبارتی مثل به «امید همکاری‌های بیشتر» ببندید

۶. امضایی خود را به انتهای پیام اضافه کنید (امضای شما می‌تواند نام مجموعه همراه با لینک شبکه‌های اجتماعی باشد. در پیامک، امضای مجموعه معمولاً‌ نام کسب‌وکار است.)

تصویر زیر را به‌عنوان نمونه ببینید:

نمونه قالب متن تشکر از مشتری

 

در بخش بعدی، بایدها و نبایدهای نوشتن متن‌های تشکر از مشتریان را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

نکات مهم نوشتن متن تشکر از مشتری

برای اینکه متن شما حرفه‌ای به نظر برسد، از موارد زیر هنگام نوشتن متن پیام پیروی کنید.

بایدها و نبایدهای متن‌های تشکر از مشتریان

  • از لحن مناسب استفاده کنید

خودتان باشید! کسی کپی‌ها و مقلدها را دوست ندارد. لحن شما نباید خشک و رسمی باشد؛ پس از کلمات پیچیده و قلمبه‌سلمبه استفاده نکنید.

  • متن کوتاه باشد

قرار نیست با یک داستان بلند مراتب قدردانی خود را به مشتری منتقل کنید!

  • حتماً متن را شخصی‌سازی کنید

پیامک تبریک عید نوروز که برای همه نوشته شده است، شاید خوشحال‌کننده باشد؛ ولی به‌هیچ‌وجه جای پیامک خیلی کوتاهی را که برای خودمان نوشته شده است، نمی‌گیرد! همین مسئله هم زمان ارسال متن تشکر از مشتری صادق است.
و اما نباید‌ها!

  • تبلیغات نکنید

ابتدای مقاله هم گفتیم که متن تشکر جای مناسبی برای تبلیغ محصول یا خدمت نیست!

  • دیر ارسال نکنید

با استفاده از ابزارهای مناسب، پیام تشکر را دقیقاً‌ بعد از اقدام مشتری ارسال کنید تا برای شما فایده داشته باشد

  • بیش‌ازحد خودمانی نشوید

خودمانی‌شدن با مشتری برای برقراری رابطهٔ عاطفی ایدهٔ خوبی است؛ ولی آش را شور نکنید ? شوخی‌های نابه‌جا یا لحن بسیار عامیانه ممکن است اعتبار شما را زیر سؤال‌ ببرند.

بالاتر اشاره کردیم که راه‌های زیادی برای ارسال متن تشکر از مشتری دارید؛ بیایید با جزئیات بیشتری دربارهٔ راه‌های تشکر از مشتریان با هم صحبت کنیم.

دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای
دوره جدید و رایگان آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای

در این دوره ۲ ساعته، یاد می‌گیرید که چطور با نوشتن سناریو عالی و توجه به نکات حرفه‌ای در ساخت ویدیو، یک ویدیو تبلیغاتی خوب و موثر بسازید.

ثبت‌نام arrow-left

۴ روش تشکر از مشتری

متن تشکر خوب است؛ ولی کافی نیست ? نگران نشوید،‌ قرار نیست کارتان را سخت کنیم! فقط می‌خواهیم ۴ ایده را بررسی کنیم تا اثرگذاری تشکر را افزایش دهید.

۱. ارسال هدیه و کارت تشکر

اگر قرار است محصولی را برای مشتری بفرستید، پیام تشکر را به‌صورت یادداشتی فیزیکی، در بسته‌بندی محصول قرار داده و برای او ارسال کنید.

اگر بتوانید هدایایی (هرچند کوچک) هم در بسته بگنجانید که چه بهتر! به‌طور معمول، افراد در مواجهه با چنین رویکردی، محصول و هدایا در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک می‌گذارند؛ اتفاقی که می‌توان به افزایش آگاهی و شهرت بیشتر برند منجر شود.

برای مثال، تصویر زیر نمونهٔ محتوای تولیدشده توسط کاربر برای یکتانت پس از تشکر از مشتریان وفادار با ارسال هدیه و متن تشکر است:

تشکر از مشتری با دادن هدیه همراه با متن

۲. ارسال ایمیل بلافاصله پس از خرید

گفتیم که باید بدون اتلاف وقت متن تشکر از مشتری را ارسال کنید. می‌توانید بعد از اینکه مشتری فرایند خرید را در فروشگاه آنلاین شما کامل کرد، بلافاصله ایمیلی حاوی پیام تشکر برای او بفرستید.

اگر پیام شما حاوی کد تخفیف برای خریدهای بعدی هم باشد، توجه و رضایت خریدار بیشتر جلب خواهد شد و شانس بیشتری برای بازگشت مشتری برای خرید دوم خواهید داشت.

۳. ارسال پیامک

طبق آمار، ۸۵ درصد مشتریان ترجیح می‌دهند از طریق پیامک، پیام‌های کسب‌وکارها را دریافت کنند؛ پس از پتانسیل این کانال پرطرفدار غافل نشوید! همچنین، می‌توانید لینک نظرسنجی رضایت از خرید را در متن پیامک قرار دهید و از خریدار بخواهید در آن شرکت کند.

۴. تماس تلفنی

شاید خیلی از مشتریان این روش را دوست نداشته باشند؛ ولی برای عدۀ زیاد دیگری، این رویکرد خیلی هم خوشایند است. تماس تلفنی حس ارزشمندی را به مشتری القا می‌کند!

مثلاً ما برای سنجش میزان رضایت شرکت‌کننده‌های اولین دورهٔ آکادمی، از تماس تلفنی استفاده کردیم که نه‌تنها از آن‌ها برای انتخاب دورهٔ خودمان تشکر کنیم، بلکه نقاط ضعف و قوت خودمان را هم پیدا کنیم.

خلاصه که ترکیب متن ایدئال با زمان‌بندی درست و به‌کارگیری روش مناسب برای قدردانی، می‌تواند شما را از فواید تشکر از مشتری بهره‌مند کند.

مقاله پیشنهادی: ۱۲ روش جلب اعتماد مشتری که باید بشناسید!

به مشتری نشان دهید قدردادن او هستید

وقتی مشتری بداند شما او را می‌بینید و از او متشکر هستید، رابطه‌ای که بینتان وجود دارد تقویت خواهد شد.

در این مقاله، ۳۴ نمونه متن تشکر از مشتری را ارائه کردیم که هرکدام برای زمانی خاص کاربرد دارند. می‌توانید با گرفتن الهام از آن‌ها، از فواید این کار مثل افزایش نرخ بازگشت مشتری بهره ببرید.

در ادامه هم به شما گفتیم چطور متن موثری برای تشکر از مشتری بنویسید تا دیگر چیزی از قلم نیفتاده باشد. خوشحال می‌شویم نظرات شما را بشنویم ? همچنین می‌توانید متن‌های پیشنهادی خودتان را هم در بخش نظرات برای ما بنویسید.

 

منابع:

Zendesk Blog | Jobber | The Right Wording

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هدفمند‌تر، ولی این دفعه ارزان‌تر!