فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

برای انجام تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از کجا شروع کنم؟

بیایید با هم  قدم به قدم مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن را شروع کنیم:

گام۱: ابتدا هدف خود را از انجام این تبلیغات مشخص کنید.

گام۲: با توجه به هدف کسب‌وکار، نوع مناسب تبلیغات را انتخاب کنید (قسمت انواع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می‌تواند به شما کمک کند)

گام۳: وارد پنل یکتانت شوید.

گام۴: در صفحه‌ای که برایتان باز شده است روی دکمه‌ی آبی رنگ «+ایجاد کمپین جدید» کلیک کنید. اگر اولین باری نباشد که در یکتانت کمپین می‌سازید احتمالا دکمه جلوی چشمانتان نباشد و نیاز باشد کمی اسکرول کنید و پایین بیایید.  

  گام۵: در این بخش، روی گزینه‌ی «پوش» کلیک کنید.  

  گام۶: در این بخش می‌توانید نوع کمپین مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال کمپین پوش رفتار‌محور کلیکی برای من مناسب است.  

  گام۷: در بخش بعد تنظیمات مناسب را برای کمپین خود انجام دهید. می‌خواهید چه کسانی پوش‌نوتیفیکیشن شما را ببینند؟ من از بین دسته‌بندی جنسیتی، خانم‌ها را انتخاب می‌کنم و در دسته‌بندی‌های علاقمندی‌ها هم به سراغ افراد اهل مد و زیبایی می‌روم. (اگر پوش عادی را انتخاب کرده‌اید این مرحله برای شما نمایش داده نمی‌شود)  

  گام۸: ترجیح‌ می‌دهید تبلیغ شما در مرورگرهای موبایل نمایش داده شود یا در دسکتاپ؟ در کدام بازه‌ی زمانی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ می‌توانید در این بخش تمام تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید بازه‌ی ارسال تکراری تبلیغ را نیز تنظیم کنید. برای مثال مشخص کنید کاربر به مدت ۵ ساعت تبلیغ تکراری نبیند اما بعد از این بازه‌ی زمانی ممکن است تبلیغ تکراری برای فرد ارسال شود. پس انجام تنظیمات روی کمه‌ی ادامه کلیک کنید.  

  گام۹: در بخش بعد می‌توانید تنظیمات مربوط به آنالیتیکس را انجام دهید. اگر با این بخش آشنایی ندارید حالت پیش‌فرض را نگه دارید و به مرحله‌ی بعد بروید.  

  گام۱۰: در مرحله‌ی آخر می‌توانید تنظیمات کمپین‌ خود را مشخص کنید. برای کمپین خود عنوان و هزینه‌ی هر کلیک مشخص کنید. می‌توانید تبلیغات خود را با هزینه‌ی پیشنهادی پنل شروع کنید.  

  گام۱۱:  روی دکمه ذخیره و ساخت کمپین کلیک کنید. تبریک می‌گوییم! شما تبلیغات پوش نوتیفیکیشن خود را راه‌اندازی کرده‌اید.  

امیدواریم با این راهنمای گام‌به‌گام بتوانید به راحتی کمپین خود را راه اندازی کنید .

اگر این راهنما برای شما کافی نبود، می توانید از ویدیوی زیر کمک بگیرید.

 

 

حالا می‌توانید کمپین تبلیغات پوش نوتیفیکیشن خود را شروع کنید.