فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

همکاری یکتانت و دیجی‌کالا؛ گامی در جهت سود‌رسانی به فروشندگان

روژان خانی‌پور | تاریخ بروزرسانی : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

یکتانت و دیجی‌کالا، دو شرکتی که در حوزه‌ی دیجیتال فعالیت می‌کنند حدود ۶ ماه است که سرویس مشترکی را به مخاطبان عرضه کرده‌اند. با استفاده از این سرویس، فروشندگان دیجی‌کالا می‌توانند هنگام نمایش کالای خود از تبلیغات کلیکی یکتانت استفاده کنند.

به تازگی دیجی‌کالا امکانی را برای فروشندگان خود فراهم کرده است که فروشنده با استفاده از آن می‌تواند محصول خود را در صفحه‌ی جستجوی محصولات دیجی‌کالا تبلیغ کند. برای مشاهده‌ی نمونه‌ی این تبلیغات به تصویر زیر دقت کنید. این تصویر نتایج جستجوی ماوس را در وب‌سایت دیجی‌کالا نشان می‌دهد. در سمت چپ دو محصول را مشاهده می‌کنید که با علامت Ad نشانه‌گذاری شده‌اند. همچنین یک جایگاه جداگانه در سمت راست به این محصول یا محصولی مشابه اختصاص یافته است. 

 

برای استفاده از این امکان دیجی‌کالا کافی‌ است کیف پول خود را شارژ کنید و درخواستتان را در پنل ثبت کنید. سپس تبلیغات کلیکی خود را با کمک یکتانت اجرا کنید.

مزایای استفاده از این سرویس چیست؟

مانند گوگل ادز که به شما کمک می‌کند در ابتدای لیست جستجوی گوگل قرار بگیرید، این سرویس مشترک نیز به شما امکانی می‌دهد تا در ابتدای نتایج جستجوی دیجی‌کالا قرار بگیرید و بازدید محصول شما افزایش داشته باشد. افزایش بازدید موجب افزایش ترافیک صفحه محصول شما و در نهایت افزایش فروش محصولات شما خواهد شد. 

از سویی دیگر چون مخاطب دیجی‌کالا در قیف فروش به مرحله‌ی خرید بسیار نزدیک است، دیدن محصول شما می‌تواند با احتمال بسیار بالاتری به خرید منجر شود.

 

با استفاده از سرویس تبلیغات در دیجی‌کالا، فروش خود را همین حالا متحول کنید!

با استفاده از سرویس تبلیغات در دیجی‌کالا، فروش خود را همین حالا متحول کنید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

چگونه از این امکان استفاده کنیم؟

برای استفاده از این امکان هیجان‌انگیز باید از فروشندگان محصول در دیجی‌کالا باشید. در منوی پنل شما در قسمت بازاریابی بخشی تحت عنوان بازاریابی کلیکی اضافه شده است که از طریق آن می‌توانید به شروع تبلیغات کلیکی بپردازید. در این قسمت یا پنل یکتانت برای شما فعال می‌شود و یا پنلی از سایر شرکت‌های تبلیغات آنلاین. این انتخاب از سوی دیجی‌کالا و به صورت رندوم صورت می‌گیرد. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *