لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

مفاهیم مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

مهارت‌های بازاریابی دیجیتال در سرتاسر جهان گسترش یافته و شغل‌ها و فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است. در قرن بیست و یکم آشنایی و تسلط بر روش‌های بازاریابی دیجیتال یک امر ضروری است است و از آن به عنوان یکی از روش‌های تبلیغ محصول و تجارت یک کسب‌و‌کار استفاده می‌شود. برای یادگیری بازاریابی دیجیتال روش‌های بسیاری وجود دارد. یکی از این روش‌ها مطالعه کتاب‌های معتبر و مفید در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه همراه باشید تا اهمیت بازاریابی دیجیتال و بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. (چنانچه قصد ثبت نام در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ را دارید، می‌توانید از شرایط ثبت نام و سرفصل‌های دوره اطلاعات بیشتری کسب نمائید!)

جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥
جذب مشتری و افزایش فروش با تبلیغات در گوگل 🔥

گوگل بی‌شک معدن مشتری است که حضور در آن در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر چشمگیری دارد؛ با تبلیغات در گوگل، محصول خودتان را به کسی معرفی می‌کنید که یا قصد خرید دارد یا در مرحلهٔ تحقیق است! ما به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل آماده‌ایم در اجرا و مدیریت کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

دریافت مشاوره رایگان arrow-left
کتاب ابزار یادگیری بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

کتاب ابزاری برای یادگیری بازاریابی دیجیتال

بهترین ابزار آموزش بازاریابی دیجیتال در دنیای اینترنت، همان کتاب‌های کاغذی خودمان است. خواندن کتاب‌های مختلف به شما برای شناخت بازاریابی دیجیتال کمک خواهد کرد. این نوع کتاب‌ها و تلاش نویسنده‌های بزرگ آن‌ها، می‌تواند به شما در فهم مسائل بازاریابی کمک کند .
امروزه موسسات بسیاری برای آموزش بازاریابی دیجیتال تلاش کرده و تعداد بسیاری از جوانان در دوره‌های آن‌ها حاضر می‌شوند. خواندن عمیق کتاب‌های بازاریابی می‌تواند به شما در به دست آوردن دانش دیجیتال کمک کرده و شما را از پرداخت هزینه اضافی برای دوره‌ها بی‌نیاز کند.
کتاب‌های بازاریابی با توجه به حوزه‌های مختلف، توسط نویسندگان گوناگون نوشته شده‌ و شما می‌توانید با خواندن آن‌ها یا جستجو در وبلاگ و وب‌سایت‌های معتبری مانند هاب‌اسپات، تخصص خود را عمیق‌تر و مهارت‌هایتان را افزایش دهید.

مقاله پیشنهادی: ۱۳ کتاب تبلیغات تجاری و خلاق که باید بخوانید!

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی

در ادامه فهرستی از کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی را برای استفاده و پیشرفت کسب‌و‌کارها معرفی می‌کنیم:

۱. کتاب مدیریت بازاریابی در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب مدیریت بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر پدر علم بازاریابی نوشته شده است. کاتلر در کتاب مدیریت بازاریابی خود اصول اولیه این علم را مورد بررسی قرار داده است. با خواندن این کتاب، معانی و اصول بازاریابی را درک کرده و دید جامع و کاملی پیدا خواهید کرد.

مقاله پیشنهادی : با اصطلاحات بازاریابی دیجیتال آشنا شوید!
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

۲. کتاب چوبدستی‌ات را بساز یا ایده عالی مستدام در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چوبدستی‌ات را بساز که در ایران با نام ایده عالی مستدام در ایران منتشر شده است به شما کمک می‌کند تا ایده‌های متنوع را کنار هم قرار دهید. این کتاب تئوری حافظه Velcro را توضیح می‌دهد تا به وسیله آن یاد بگیرید چگونه ایده‌های بهتر را مفهوم سازی کنید. پس از خواندن کتاب چوبدستی‌ات را بساز، می‌توانید ارتباطات موثرتری داشته باشید.

خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!
خبرنامۀ یکتانت را از دست ندهید!

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

عنوان انگلیسی کتاب: Made to Stick – Why Some Ideas Survive and Others Die

کتاب ایده عالی مستدام

 

مقاله پیشنهادی: مهم‌ترین مهارت های لازم برای دیجیتال مارکتینگ (۱۴ مهارت)

 

۳. کتاب قبایل در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب قبایل توسط ست گودین (Seth Godin) نوشته شده است. طبق ویکی پدیا، «یک جامعه یک واحد اجتماعی کوچک یا بزرگ است (گروهی از موجودات زنده) که چیزی مشترک مانند هنجارها، دین، ​​ارزش‌ها یا هویت دارند». این کتاب به زیبایی توضیح می‌دهد که چگونه انسان تمایل ذاتی برای تشکیل گروه‌ها و اجتماعات دارد و جوامع چگونه از یک ایده و رهبر پیروی می‌کنند. قبیله در مورد استفاده از اینترنت برای هدایت یک کسب‌و‌کار شما را راهنمایی کرده و به شما یاد می‌دهد چگونه خطر کرده و متفاوت باشید تا بتوانید به رهبر ایده‌آلی تبدیل شوید.

عنوان انگلیسی کتاب: Tribes – We Need You to Lead Us

مقاله پیشنهادی: ۲۰ کتاب بازاریابی و فروش محبوب که باید بخوانید!

۴. کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب چگونه می‌خواهیم متفاوت فکر کنیم توسط روهیت بهارگاوا (Rohit Bhargava) نوشته شده است. مطالعه این کتاب برای همه دیجیتال مارکترهایی که می‌خواهند متفاوت و غیر واضح فکر کنند کاربردی خواهد بود. این کتاب به شما می‌گوید که بازاریابان باید کارهای مختلفی انجام دهند تا محصولشان دیده شود. همچنین پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده باعث تحقق کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خواهد شد.

عنوان انگلیسی کتاب: Non-Obvious: How to Think Different, Curate Ideas & Predict The Future

مقاله پیشنهادی : بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردی دارد؟

۵. کتاب بازاریابی دیجیتال در فهرست بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ

کتاب بازاریابی دیجیتال به تالیف متینه مقدم و انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. برای تمامی شرکت‌ها و موسسات مفید بوده و از طریق آن ‌می‌توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن در حوزه کاری‌شان را ارزیابی کنند.

کتاب بازاریابی دیجیتال متینه مقدم

درنهایت

علم دیجیتال مارکتینگ همانند یک اقیانوس بی‌انتها است و برای پیشروی در آن باید مهارت‌های بسیاری را تجربه کنید. دیجیتال مارکتینگ در مواردی مانند جذب آسان مخاطب، افزایش نرخ رشد و محبوبیت برند اهمیت دارد. بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بدون صرف هزینه بالا برای دوره‌های آموزشی، شما را در رسیدن به هدفتان کمک کنند.

در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم در وبینارهای دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان ثبت نام کنید و قیلم‌های برگزار شده را تماشا کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest

9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
adinn
adinn
3 سال قبل

من این کتاب بی نظیر رو برای دیجیتال مارکتینگ معرفی میکنم »» نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری “

محمود حسینی
محمود حسینی
پاسخ به  adinn
3 سال قبل

ممنونیم از پیشنهاد خوبتون

غزل
غزل
3 سال قبل

سلام
خدا قوت
ببخشید من تازه میخام دیجیتال مارکتینگ زو شروع کنم و نمیدونم از چه کتابی
امکانش هست راهنمایی کنید

محمود حسینی
محمود حسینی
پاسخ به  غزل
3 سال قبل

سلام دوست عزیز:)
راه های مختلفی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ وجود داره. مجموعه یکتانت هم منابع آموزشی دیجیتال مارکتینگ رو به صورت پست های بلاگ و وبینارهای رایگان ارائه میده، شما میتونین به سربرگ منابع اموزشی مراجعه کنید و در بلاگ درمورد موضوعات مختلف دیجیتال مارکتینگ جستجو کنید. این لینک هم میتونه نقطه شروع خوبی برای شما باشه https://www.yektanet.com/blog/613/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

ورلد ویل وب
ورلد ویل وب
2 سال قبل

سلام، من کتاب “درباره بازاریابی استراتژيک” رو به شدت به همه پیشنهاد میکنم. فوق العادس

روژان خانی‌پور
روژان خانی‌پور
پاسخ به  ورلد ویل وب
2 سال قبل

سلام 🙂
ممنونیم از پیشنهادتون.

بهنام زارعی
بهنام زارعی
پاسخ به  ورلد ویل وب
1 سال قبل

موفق باشید

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

دمتون گرم عالی بود
برای کسایی که میخوان تازه وارد دیجیتال مارکتینگ بشن کدومش خوبه?

حسین بابایی
حسین بابایی
پاسخ به  علیرضا
11 ماه قبل

سلام وقت بخیر

دیجیتال مارکتینگ یک تخصص به سرعت در حال تغییر و تحول هست و کتابی نیست که بشه گفت کامل همه چیز رو گفته. این کتاب‌ها همه مفید هستن و درک خوبی از کل بازاریابی میدن. به علاوه، کتاب‌های معرفی شده این مقاله هم مفید هستن:
معرفی بهترین کلماتی که فروش دارند! (+ نمونه‌های واقعی)

ریتارگتینگ، فرصت دوباره برای برگرداندن مشتری!