لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

برای انجام تبلیغات محصول از کجا شروع کنم؟

بیایید با هم قدم‌به‌قدم مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی محصول را شروع کنیم: گام۱: وارد پنل شوید و از منوی بالای پنل، کنار بخش موجودی، اسکریپت یکتانت را کپی کنید. این اسکریپت مخصوص پنل شماست.     گام۲: اسکریپت یکتانت را در تگ head‌ تمام صفحات سایت خود قرار دهید.

گام۳: در قسمت درخواست پشتیبانی پنل درخواست تگ Add و detail را ثبت کنید. پاسخ به این درخواست ۱ الی ۲ هفته‌ی کاری زمان می‌برد. پس از ثبت این کدها توسط ما، بخش تبلیغات ریتارگتینگ محصول در پنل شما فعال می‌شود و می‌توانید ساخت کمپین خود را آغاز کنید.

گام۴:  وارد پنل کاربری خود شوید و از منوی سمت راست گزینه‌ی کمپین‌ها را انتخاب کنید.

گام۵: در صفحه‌ای که برایتان باز شده است روی دکمه‌ی آبی رنگ «+ایجاد کمپین جدید» کلیک کنید. اگر اولین باری نباشد که در یکتانت کمپین می‌سازید احتمالا دکمه جلوی چشمانتان نباشد و نیاز باشد کمی اسکرول کنید و پایین بیایید.  

  گام۶: از بین گزینه‌هایی که می‌بینید، گزینه‌ی «محصول» را انتخاب کنید.    

گام۷: در صفحه‌ی جدید می‌توانید تنظیمات هدفمندی ریتارگتینگ محصول را انجام دهید. این مرحله بسیار مهم است و سعی کنید تمام گزینه‌های آن را با دقت انتخاب کنید.
 
 

  گام۸: در بخش بعد تنظیمات مناسب را برای کمپین خود انجام دهید. ترجیح‌ می‌دهید تبلیغ شما در مرورگرهای موبایل نمایش داده شود یا در دسکتاپ؟ در کدام بازه‌ی زمانی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ می‌توانید در این بخش تمام تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید و روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. تنظیمات نمایش کمپین     گام۹: در این قسمت می‌توانید تنظیمات مربوط به آنالیتیکس را انجام دهید. اگر با این بخش آشنایی ندارید حالت پیش‌فرض را نگه دارید و به مرحله‌ی بعد بروید.     گام۱۰: در مرحله‌ی آخر می‌توانید تنظیمات کمپین‌ خود را مشخص کنید. برای کمپین خود عنوان و هزینه‌ی هر کلیک مشخص کنید. در این بخش می‌توانید برای تبلیغات خود قیمت شناور تعیین کنید. یعنی علاوه بر قیمت ثابتی که برای کلیک‌هایتان تعیین کرده‌اید، اگر می‌خواهید در یک یا چند وب‌سایت خاص با هزینه‌ی متفاوتی کلیک بگیرید و شانس نمایش خود را در آن وب‌سایت بیشتر کنید می‌توانید از قابلیت قیمت شناور استفاده کنید.     گام۱۱: روی دکمه ذخیره و ساخت کمپین کلیک کنید. تبریک می‌گوییم! شما تبلیغات ریتارگتینگ محصول خود را راه‌اندازی کرده‌اید.     امیدواریم با این راهنمای گام‌به‌گام به‌آسانی بتوانید کمپین ریتارگتینگ محصول خود را راه‌اندازی کنید.