فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

نمایش تبلیغات متناسب با محتوا و سلیقه‌ی نمایش‌دهندگان

محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت جهت احترام به حریم و چهارچوب نمایش‌دهندگان خود، قدم جدیدی برداشته است. تیم یکتانت همواره تلاش می‌کند تا انواع تبلیغات منتشر شده در صفحات مختلف از لحاظ محتوایی متناسب با سایت نمایش‌دهنده باشد، تا در نتیجه‌ی آن، بازدیدکنندگان وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده از تجربه کاربری خوبی برخوردار شوند. از آن جایی که یکتانت اهمیت خاصی برای نمایش‌دهندگان خود قائل است و در تلاش است که همیشه حامی آن‌ها باشد، امکان جدیدی را برای نمایش‌دهندگان خود فراهم کرده است. از این پس، نمایش‌دهندگان می‌توانند با فیلتر کردن موضوعات تبلیغاتی که تمایلی به نمایش آن‌ها در وب‌سایت خود ندارند، از انتشارشان جلوگیری کنند.

با استفاده از این قابلیت جدید، نمایش‌دهندگان می‌توانند خطوط قرمز و تبلیغاتی را که متناسب با محتوای وب‌سایت خود نمی‌دانند، تعیین کنند و علاوه بر حفظ ارزش‌های وب‌سایت خود، برای کاربران‌شان نیز فضای خوشایندی فراهم سازند. به طور مثال برخی از وب‌سایت‌ها تمایلی به نمایش تبلیغات لوازم آرایشی در جایگاه‌های تبلیغاتی‌شان ندارند، با استفاده از این قابلیت، آن‌ها می‌توانند دسته‌بندی آرایشی را از بین محتوای تبلیغاتی حذف کنند. در راستای جلوگیری از نمایش آیتم‌های تبلیغاتی نامتناسب با وب‌سایت نمایش‌دهنده، نمایش‌دهندگان می‌توانند از طرق زیر محتواهای تبلیغاتی وب‌سایت خود را کنترل کنند.

قابلیت جدید یکتانت

روش‌های کنترل محتوای تبلیغاتی

  • در مرحله‌ی نخست نمایش‌دهندگان می‌توانند موضوع مورد نظر خود را از بین گروه‌های موجود در پنل خود انتخاب و آن را برای نمایش فیلتر کنند. به عنوان مثال، اگر نمایش‌دهنده‌ای تمایل به انتشار تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی نداشته باشد، این دسته‌بندی را در پنل خود بلک لیست می‌کند، بنابراین کارشناسان یکتانت با بررسی آیتم‌های تبلیغاتی، در صورت مواجهه با هرگونه تبلیغ آرایشی و بهداشتی، آن را به طور خاص برای این نمایش‌دهنده رد و فیلتر می‌کنند.
  • در مرحله‌ی دوم و در ادامه‌‌ی مثال قبل،تمام ایتم‌های تبلیغاتی که ساخته می‌شوند، اگر عنوان‌شان دارای کلمات مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی باشد، به صورت خودکار توسط یکتانت تشخیص داده شده و در جایگاه تبلیغاتی آن نمایش‌دهنده خاص نمایش داده نمی‌شوند.
  • به عنوان آخرین روش، نمایش‌دهندگان می‌توانند صفحه فرود (Landing Page) تبلیغ مشخصی را که محصولات یا خدماتی برخلاف میل نمایش‌دهندگان و غیر مرتبط با آن‌ها ارائه می‌دهد، در لیست سیاه خود قرار دهند تا تمام آیتم‌های تبلیغاتی با همان مسیر اینترنتی از آن تبلیغ‌کننده که به این صفحات بلک لیست شده هدایت می‌شوند را برای جایگاه‌های تبلیغاتی سایت خود فیلتر کنند.

نحوه عملکرد امکان جدید

در ابتدا کارشناسان یکتانت، همانند گذشته کلیه‌ی محتواهای تبلیغ کنندگان را بررسی و تأیید می‌کنند و در صورت نیاز، اصلاحات و اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهند. سپس به صورت سیستماتیک، کلیه آیتم‌های تبلیغاتی بررسی می‌شود و اگر با دسته‌بندی‌های مورد تایید وب‌سایت نمایش‌دهنده مغایرت داشته باشد، آیتم موردنظر در جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت نمایش‌دهنده، نمایش داده نمی‌شود.

هدف ما این است که در نهایت فضای تبلیغاتی وب‌سایت نمایش‌دهندگان به شکل دلخواه و متناسب با وب‌سایت آن‌ها درآید. این قابلیت باعث می شود کلیه تبلیغاتی که از طریق پلتفرم یکتانت صورت می‌گیرد اعم از تبلیغات همسان، تبلیغات بنری، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن و حتی تبلیغات محصول مورد بررسی واقع شود تا از نظر محتوایی و موضوعی برای کاربران وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده مناسب باشد.  امیدواریم بتوانیم باعث آسودگی خاطر و رضایت شما باشیم. خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهاداتی خود را با ما در میان بگذارید و ما را جهت خدمت‌رسانی بهتر یاری کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *