فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

یکتانت حامی کنفرانس فین تک ۲۰۱۹ در ایران

ندا عروضی | تاریخ بروزرسانی : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

فین تک در واقع کاربرد نوآورانه فناوری در خدمات مالی است و در دهه‌های اخیر توجه بسیاری از علاقه‌مندان حوزه‌ی مالی و استارتاپی را به خود جلب کرده است. کلمه فین تک ترکیبی از دو کلمه «مالی» (Financial) و «تکنولوژی» (Technology) است و به بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت مالی، بیمه، بانکداری و … تقسیم می‌شود.

اگرچه هنوز افراد بسیاری در جامعه وجود دارند که با فین تک آشنایی ندارند، ولی در این چند روز اخیر، سر و صدای زیادی برای برگزاری کنفرانس فین تک ۲۰۱۹ ایران به پا شد. مدیران و افراد برجسته بسیاری همانند امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات، رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی، مسعود خاتونی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و … در این کنفرانس حضور داشتند و سخنرانی کردند. سخنرانان گران‌قدر و عوامل برگزاری فین تک تمام تلاش خود را کردند تا طی این کنفرانس به پرسش‌های زیر پاسخ دهند و  با دادن جهت و بینشی به افراد حاضر در کنفرانس برای ادامه مسیر در حوزه فین تک، آن‌ها را یاری کنند.

  • فعالان کسب‌وکارهای فین‌تک ایران چه می‌خواهند ؟
  • فین‌تک چقدر توان افزایش حجم اقتصاد ایران را دارد ؟
  • کسب‌وکارهای فین‌تک چه نیازهایی دارند ؟
  • چه چالش‌هایی در مسیر کسب‌وکارهای حوزه‌ی فین تک قرار می‌گیرد ؟
  • فین‌تک چه توانی در رشد GDP در ایران دارد ؟

در کنفرانس فین تک ۲۰۱۹، یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، یکی از حامیان اصلی به شمار می‌رفت و با تبلیغات و اطلاع‌رسانی به موقع به افراد، به برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس کمک بسیاری کرد.

این شرکت دانش بنیان، اکنون پس از گذشت کمتر از سه سال از شروع فعالیت خود، با به‌کارگیری هوش مصنوعی در تبلیغات کلیکی و همکاری با ۶۵۰ وب‌سایت معتبر ایرانی، توانسته است اعتماد ۹۰۰۰ تبلیغ‌کننده را جلب کند و به آن‌ها در استفاده از بازاریابی دیجیتال یاری رساند. از آنجایی که یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی یکتانت، رشد و گسترش بازار دیجیتال در ایران است، همواره از بسیاری از کنفرانس‌ها و همایش‌های مهم و تاثیرگذار حمایت می‌کند و به عنوان حامی، برای پیش‌برد بهتر کنفرانس‌ها و همایش‌ها، در کنار عوامل برگزاری حضور دارد.

نظرات کاربران2 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *