فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

برگزاری دوره‌های آموزشی در یکتانت

محمود حسینی | تاریخ بروزرسانی : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

برگزاری دوره‌های آموزشی در یکتانت

در هر شرکت، پرسنل و کارکنان آن به مانند ارگان‌ها و سیستم‌های مختلف بدن هستند که هر بخش یک وظیفه کلی را برای حرکت رو به جلو و ادامه حیات شرکت بر ­عهده دارد. اگر هر یک از این بخش‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد و به درستی وظیفه خود را انجام دهد، باعث روان شدن و سرعت بخشیدن به حرکت کلی سیستم اصلی خواهد شد. رسیدگی به این ارگان‌ها و همچنین تلاش در جهت بهبود کارایی آن‌ها می‌تواند از جمله اقدامات اثر­بخش و مفید برای هر شرکتی باشد.

شرکت یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین کشور، برای افزایش کارایی و ارتقای دانش و مهارت پرسنل خود تصمیم گرفت تا دوره‌هایی آموزشی و پژوهشی برای کارکنان خود برگزار کند. در گذشته نیز این دست از دوره‌ها و جلسات به صورت پراکنده برگزار می‌شد، اما از مرداد ماه امسال تیم منابع انسانی شرکت، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را به طور منظم و برنامه ریزی شده شروع کرد.

نمونه‌هایی از کارگاه‌های آموزشی یکتانت

در اولین دوره، کارگاه آموزش google analytics ، با تدریس سجاد احمدی، مدیر مارکتینگ تیماپ، جهت افزایش دانش کارکنان نسبت به این ابزار که یکی از بهترین ابزار­ها در زمینه‌­ی بررسی و تحلیل رفتار کاربران سایت است، طی دو جلسه برگزار شد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید رفتار‌های مختلف کاربران و مخاطبان هدف خود را زیر نظر بگیرید و با تحلیل آن‌ها و ایجاد گزارشات فنی می‌توانید اقدامات لازم را برای جذب، جذب دوباره، هدایت مخاطبان به سمت خرید نهایی یا اکشن مورد نظر شما تشخیص دهید. همچنین می‌توانید از علاقه‌مندی‌ها و مدت زمان حضور آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر که می‌توانند برای شما مفید واقع شوند، خبردار شوید.

پس از برگزاری اولین دوره، با توجه به بازخورد‌های مثبتی که از سمت شرکت‌کنندگان و پرسنل شرکت دریافت شد، تصمیم بر آن شد که این روند به صورت جدی‌تر ادامه یابد. در ادامه کارگاه‌های آموزشی سئو در دو دوره، با تدریس غزل عسکری، یکی از اعضای یکتانت، صورت گرفت. پس از آن، آرمین محمدی، عضو تیم فنی یکتانت، تدریس سه جلسه کارگاه آموزشی مبانی توسعه وب را بر عهده گرفت. این کارگاه با محتوای آموزشی جهت معرفی پروتکل HTTP و REST API web apps و چگونگی کارکرد web based applications تشکیل شد. مخاطبان اصلی این کارگاه، PA ها و اعضای جدید تیم مهندسی شرکت بودند.

همچنین دوره‌های آموزشی CRM UI/UX و Problem Finding توسط علی اسماعیلی و پوران زمانی، اعضای تیم فنی یکتانت، درباره طراحی CRM و اهمیت UI/UX و تفکر منظم و سیستمی برای طریقه بهتر یافت مشکلات، برگزار شد. در دوره آموزشی دیگری، تدریس مبانی UI/UX توسط مصطفی شمسی تبار از اعضای سابق یکتانت صورت گرفت. در پایان هر دوره، کارگاه‌ها توسط پرسنل شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته و از نظرات و بازخورد‌هایشان برای تشکیل کارگاه‌های بعدی و دعوت از مدرسان مختلف، استفاده می‌شود.

در ابتدا یکتانت قصد داشت که محتوای این کارگاه‌ها تنها برای پرسنل و اعضای داخلی شرکت باشد. اما پس از درخواست‌های متعدد دنبال‌کنندگان صفحات اجتماعی، شرکت تصمیم گرفت که این جلسات را با شما در میان بگذارد. در نهایت فیلم دوره آموزشی مبانی UI/UX را می‌توانید مشاهده کنید. امیدواریم از تماشای این ویدیو لذت ببرید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *