فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

چرا در یکتانت نگران کلیک تقلبی نباشیم ؟

ندا عروضی | تاریخ بروزرسانی : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

یکی از مزایای بسیار ارزشمند دیجیتال مارکتینگ این است که شما می‌توانید کمپین خود را از لحظه‌ی شروع رصد کنید و با تحلیل و ارزیابی مناسب، بهترین بازدهی را داشته باشید. پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت در این زمینه به شما کمک می‌کند.

برای یکتانت زمان و هزینه شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل، با الگوریتم‌های دقیقی که در اختیار دارد، پیوسته کمپین‌های تبلیغاتی شما را دنبال می‌کند تا از اجرای درست و بهینه آن اطمینان لازم را به دست آورد. یکتانت به صورت مداوم به توسعه و ارتقای الگوریتم‌های خود می‌پردازد؛ از این رو به تبلیغ‌کننده‌ها اطمینان می‌دهد که بودجه‌ی آن‌ها به درستی و بدون هر گونه کلیک تقلبی خرج می‌شود و بازدهی لازم را برای کسب‌وکارشان به دست می‌آورد.

از طرفی یکتانت با وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید بسیاری به عنوان نمایش‌دهنده همکاری می‌کند و با ایجاد اعتمادی دو طرفه، تبلیغات مناسب به بسیاری از مخاطبان وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده نشان داده می‌شود و ترافیک وب‌سایت تبلیغ‌کننده را تا حد بسیار خوبی افزایش می‌دهد.

از آنجایی که هدف یکتانت، ارائه خدمات با کیفیت است، همواره تلاش می‌کند ترافیک ارسالی از صحت کامل برخوردار باشد. از این رو در صورتی که الگوریتم هوشمند و بسیار قوی یکتانت تشخیص دهد یکی از وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده کلیک مشکوک ایجاد می‌کند، بلافاصله وب‌سایت نمایش‌دهنده‌ی موردنظر را از سیستم حذف می‌کند و بودجه‌ی تبلیغاتی را که از این طریق خرج شده است، به طور کامل به تبلیغ‌کننده برمی‌گرداند.

به طور مثال بیش از 100 میلیون تومان بایت کلیک‌های مشکوک در طول سال 97 به تبلیغ‌کنندگان بازگشت داده شده است و این روند در سال 98 نیز ادامه دارد. از این رو تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با آرامش و اطمینان کامل در یکتانت به تبلیغات آنلاین کسب‌وکار خود بپردازند و رشد بیشتری را در جامعه آنلاین امروزی تجربه کنند.       

برای آشنایی بیشتر می‌توانید روش های تبلیغات در یکتانت را مطالعه کنید.

خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در این زمینه در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *