فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

منع تبلیغات گمراه‌کننده در پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما در یکتانت، احترام به مخاطبان وب‌سایت‌ها و افزایش بهره‌مندی آنها از اینترنت است. ما در پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت سعی می‌کنیم محتواهایی که کاربردی، متنوع و مرتبط هستند را به مخاطبان نمایش دهیم. قابلیت‌ها و سرویس‌هایی مانند تبلیغات موضوعی، ریتارگتینگ و … و همچنین محصولات آینده یکتانت نیز همه با در نظر داشتن این چشم‌انداز و هدف توسعه داده می‌شوند؛ همچنین به همین منظور، تا به امروز تمامی محتواهای تبلیغاتی توسط تیم تایید محتوای یکتانت به دقت بررسی شده است.

علاوه بر این، در راستای بهبود هر چه بیش‌تر کیفیت تبلیغات، آن دسته از محتواهایی که به هر روشی، توسط تبلیغ‌کنندگان با هدف گمراه کردن مخاطبان ساخته شوند از تاریخ یکم اسفند ماه ۹۷ به طور ویژه توسط فرآیند تایید محتوای یکتانت بررسی و رد خواهند شد و نمایش داده نمی‌شوند.

 

با تبلیغات کلیکی یکتانت، آوازۀ برندتان را در همه‌جا بپیچید و مشتری‌های بیشتری پیدا کنید!

با تبلیغات کلیکی یکتانت، آوازۀ برندتان را در همه‌جا بپیچید و مشتری‌های بیشتری پیدا کنید!

شروع تبلیغات arrow-left

 

چند نمونه از تبلیغاتی که نمایش آنها متوقف خواهد شد:

? تبلیغات صفحات ارزش افزوده که به دروغ کاربران را با پیشنهادهای اینترنت رایگان تحریک به عضویت در سرویس ارزش افزوده می‌کنند.
? تبلیغاتی که در صفحه فرود آنها شرایط پرداخت، اعم از مبلغ پرداختی، دوره زمانی پرداخت و نحوه پرداخت توسط خریدار به طور شفاف ذکر نشده باشد.
? تبلیغاتی که به طور مشخص ادعاهای اغراق‌آمیز و غیرواقعی می‌کنند؛ مثل میلیاردر شدن، کاهش ۱۰ کیلو وزن در یک هفته و …
? تبلیغات فروشگاهی که در صفحه فرود آن‌ها اطلاعات تماس فروشنده یا آدرس فروشگاه ذکر نشده باشد.
? تبلیغات صفحاتی که پس از ورود، کاربر را مستقیما به صورت پاپ‌آپ یا ریدایرکت به مقصد دیگری منتقل می‌کنند.
? تبلیغات صفحاتی که به جای ارائه پیشنهادهای کاربردی به کاربران، قصد سوء استفاده از کم‌آگاهی مخاطبان داشته باشند.
? هر نوع تبلیغ که تیتر، تصویر یا بنر آن‌‌ غیرمرتبط و در مغایرت با صفحه فرود باشد و تنها به قصد جلب نظر و اعتماد کاربر ساخته شده باشند.

مواردی که در بالا ذکر شد شامل تمامی تبلیغاتی که قبل از یکم اسفند ماه در پلتفرم یکتانت ساخته شده‌اند هم می‌شود و نمایش هر تبلیغی که مغایر با قوانین انتشار یکتانت باشد متوقف خواهد شد.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که محتوای تبلیغات، شفاف و صادقانه باشد تا مخاطبان بر اساس اطلاعات واقعی تصمیم‌گیری کنند و هرگونه محتوایی که به نوعی اطلاعات لازم را مخفی کند یا اطلاعات گمراه‌کننده منتقل کند حذف خواهیم کرد. امیدواریم از این طریق بتوانیم نقش خود را در ارتقای کیفیت محتوای وب فارسی ایفا کنیم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *