لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

دومین نمایشگاه کار ایران با حمایت یکتانت برگزار شد

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۶ بهمن ۱۳۹۷

دومین نمایشگاه کار ایران به همت تیم برگزاری و حمایت پلتفرم یکتانت تاریخ ۴ تا ۶ بهمن ۹۷ در محل نمایشگاه‌های بوستان گفتگو برگزار شد.

نمایشگاه کار ایران

نمایشگاه کار در واقع پل ارتباطی است بین کارجویان با کارفرمایان و صاحبین برند. در این رویداد برندهایی که نیاز به جذب نیرو دارند با ساخت غرفه‌هایی جذاب سعی دارند تا نیروهای برتر را از بین همه کارجویان حاضر در نمایشگاه جذب کنند. نمایشگاه کار به طور سالانه یکبار در دانشگاه شریف و یکبار در محل نمایشگاه‌های بوستان گفتگو برگزار شده و در نظر دارد تا ارتباط بی‌واسطه و مستقیمی بین برندها و کارجویان فراهم کند. برندهای بزرگ کشور مثل دیجیکالا، آپ، همراه اول، فرمند، اسنپ و … در این رویداد حضور دارند.

حمایت یکتانت

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران همیشه تلاش داشته است تا بهترین نیروها را ازبین نخبه‌ترین‌های کشور جذب کند. جوانانی که الزاما دارای سابقه کار یا تجربه بالایی نیستند اما با تکیه بر توانمندی‌ها و خلاقیت و انگیزه خود از پس هر مساله چالشی برمی‌آیند. یکتانت از جنبه مسوولیت اجتماعی خود و برای شکل‌گیری ارتباط درست و دقیق‌تر کارجویان با کارفرمایان (چه خود یکتانت چه سایر برندها) از رویداد نمایشگاه کار ایران حمایت کرده تا در برگزاری هرچه بهتر این رویداد نقش خود را ایفا کند.

غرفه یکتانت در نمایشگاه کار ایران

در این نمایشگاه به جرات می‌توان گفت که غرفه یکتانت یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌ها بوده و همیشه بخش زیادی از کارجویان زمان خود را با این غرفه می‌گذراندند. در بخشی از غرفه کارجویان می‌توانستند با دوستان خود بازی‌های فکری و رومیزی را امتحان کنند و در بخشی دیگر عده‌ای در حال ارسال رزومه خود از طریق جاب‌ویژن بودند. اما بخش زیادی از افراد هم در ضلع دیگر این غرفه بودند که محل برگزاری کارگاه‌های گوناگون یکتانت بودند. کارگاه‌های تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو و همچنین کارگاه‌های مهارتی. در زیر برخی از تصاویر غرفه یکتانت را می‌بینید. آموزش دیجیتال مارکتینگ نمایشگاه کار ایران کارگاه یکتانت نمایشگاه کار ایران نمایشگاه کار ایران دوره مارکتینگ  نمایشگاه کار ایران غرفه یکتانت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *