فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

برگزاری روز بازاریابی دیجیتال با حمایت یکتانت

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱۶ دی ۱۳۹۷

در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷ رویداد روز بازاریابی دیجیتال با حمایت یکتانت و با حضور متخصصان این حوزه در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.

روز بازاریابی دیجیتال چیست ؟

روز بازاریابی دیجیتال رویدادی است که در آن جمعی از علاقمندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ دور هم جمع می‌شوند و در سمینارها و کارگاه‌های فشرده به بررسی و یادگیری این حوزه خواهند پرداخت. در این رویداد که سالانه برگزار می‌شود متخصصان دیجیتال مارکتینگ هر کدام از تجربیات خود در این عرصه می‌گویند و سعی می‌کنند که در حوزه تخصصی خود به ارائه آموزش‌هایی بپردازند. روز-بازاریابی-دیجیتال-سخنرانانمحورهای اصلی این رویداد شامل سئو، گوگل ادز، بازاریابی محتوا، دیجیتال برندینگ، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ویروسی، بلاکچین در تبلیغات و ویدئو مارکتینگ است. مهندس پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت در پنل سخنرانی این رویداد حضور داشته و نیز مروارید بخشی‌زاده مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت ارائه یک کارگاه‌ آموزشی در حوزه تبلیغات آنلاین را بر عهده خواهد داشت.

حمایت یکتانت از روز بازاریابی دیجیتال

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران همواره در تلاش است تا اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران توسعه پیدا کند. این توسعه منجر خواهد شد تا عموم جامعه و یا مدیران بازارایابی سازمان‌ها از ظرفیت‌‌های بازاریابی دیجیتال آگاه‌تر شوند و با آن رشد بیشتری را تجربه کنند. از این رو یکتانت برای برگزاری هرچه بزرگ‌تر این رویداد به عنوان اسپانسر مالی مشارکت کرده و نیز ظرفیت شبکه تبلیغاتی خود را برای اطلاع‌رسانی بیشتر این رویداد اختصاص داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد به آدرس dmday.ir مراجعه کنید.همایش و رویداد روز بازاریابی دیجیتال پیمان فخاریان روز بازاریابی دیجیتال

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *