فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

دومین نمایشگاه و رویداد تهران هوشمند با حمایت یکتانت

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۰ آذر ۱۳۹۷

رویداد تهران هوشمند آذری جهرمی یکتانت

دومین رویداد تهران هوشمند در روز ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۳۹۷ با حضور شهردار تهران و وزیر ارتباطات و با حمایت یکتانت برگزار شد.

رویداد تهران هوشمند چیست

یکی از اهدافی که در افق ۱۴۰۴ برای تهران ترسیم شده است «تهران شهری هوشمند، دانش‌پایه و نوآور» است و شهرداری تهران در نظر دارد تا برای نیل به این هدف برنامه‌ها و حمایت‌های خود را اعلام و اجرا کند. در این راستا سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با مدیریت دکتر فرجود از مدیران جوان با تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف برای ترویج مفهوم شهر هوشمند رویداد تهران هوشمند را برنامه‌ریزی و اجرا کرد. در این رویداد علاوه بر حضور استارتاپ‌های فعال در حوزه شهر هوشمند در بخش نمایشگاهی، نشست‌ها و کارگاه‌های متنوعی نیز برگزار شد که در هر کدام صاحب‌نظران حوزه شهر هوشمند و الزامات آن به بررسی و تبادل نظر پرداختند.

رویداد تهران هوشمند

 

در بخشی دیگر از این رویداد نیز مسابقه‌ای چالشی در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه محصول با دسترسی API شهرداری تهران نیز برگزار شد تا گامی در جهت شفافیت و گردش آزاد اطلاعات شهری برداشته شود و فرصت‌های کسب‌وکاری جدیدی شکل گیرد.

در افتتاحیه این رویداد که با حضور شهردار تهران آقای دکتر حناچی و نیز وزیر محترم ارتباطات جناب آذری جهرمی برگزار گردید از سامانه‌ای تحت عنوان سامانه مشارکت شهروندی رونمایی شد که در آن راه ارتباطاتی همه شهروندان با شورای شهر و نیز شهرداری و پیگیری مسائل شهری بسیار تسهیل شده است.

حمایت یکتانت از رویداد تهران هوشمند

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت یکی از حامیان این رویداد بوده است. از سایر حامیان این رویداد می‌توان به دانشگاه‌ها، سازمان فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات، توسن، همراه اول، پلیس راهنمایی و رانندگی اشاره کرد. یکتانت ضمن حمایت از این رویداد از ظرفیت تبلیغات آنلاین خود نیز برای اطلاع‌رسانی بیشتر نیز استفاده کرده و بنرهای تبلیغاتی این رویداد و نیز تبلیغات ریتارگتینگ آن را در برخی از بزرگترین رسانه‌های پربازدید کشور منتشر کرده است.

رویداد تهران هوشمند افتتاحیه

 

رویداد تهران هوشمند استند یکتانت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *