فرصت محدود تبلیغات در دیوار با یکتانت: فقط تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ 💥

برگزاری اجلاس وب فارسی با حمایت مالی یکتانت

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۶ آذر ۱۳۹۷

دوره چهارم اجلاس وب فارسی با حمایت مالی یکتانت در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌گردد.

اجلاس وب فارسی چیست

اجلاس وب فارسی رویدادی است که به همت کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی برگزار می‌گردد و تا کنون ۴ دوره آن برگزار گردیده است. در این رویداد به طرح مباحث و سخنرانی‌هایی پرداخته خواهد شد که در باب توسعه فضای وب فارسی است و محوریت عمده سخنرانی‌ها پیرامون امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب و کارآفرینی و استارتاپ‌هاست.

از سخنرانان دوره‌های پیشین این رویداد می‌توان به مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات، دکتر سید رضا موسویان رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، خسرو سلجوقی عضو سابق هیئت‌عامل سازمان فاوا، میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی و… اشاره کرد و مهمان ویژه این دوره نیز جناب سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران است.

اطلاعات بیشتر درباره این رویداد را در سایت اجلاس ببینید.

pwconf.ir

حمایت یکتانت

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت به جهت همسویی با اهداف این رویداد یعنی حمایت از توسعه وب فارسی و نیز اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی خود، حامی ویژه مالی این اجلاس است. یکتانت حمایت خود را به همراه اجرای کمپین‌های تبلیغات بنری و ریتارگتینگ برای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر این رویداد، به اجرا درآورده است.

نمونه‌هایی از تبلیغ‌های صورت‌گرفته یکتانت در رسانه‌ها را در تصویر زیر می‌بینید.

اجلاس وب فارسی

اجلاس وب فارسی

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *