لذت چشیدن طعم موفقیت با تبلیغات در دیوار 💥

همایش رهبران رشد دانشگاه شریف برگزار شد

رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۱ آذر ۱۳۹۷

همایش رهبران رشد دانشگاه شریف در تاریخ ۲۶ مهرماه 1397 با حضور مدیران ارشد کسب‌وکارهای آنلاین ایران با موضوع محوری رشد استارتاپ‌ها و آموزش دیجیتال مارکتینگ در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در این رویداد مدیران کسب‌وکارهای آنلاین اعم از مدیران عامل یا مدیران بازاریابی کسب‌وکارهایی چون اسنپ‌تریپ، چیلیوری، الوپیک، بیمیتو، اخباررسمی و پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت از تجربیات خود در حوزه چگونگی رشد سریع کسب‌وکار خود در شرایط امروزی بازار ایران گفتند.

مهدی نایبی مدیر عامل الوپیک نخستین سخنران این رویداد بود که یکی از عوامل مهم رشد کسب‌وکار خود را موفقیت در جذب سریع نیروهای موردنیاز خود دانست.

در ادامه پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت به سخنرانی پرداخت. فخاریان شناخت دقیق مسائل مشتری و رفع سریع آن را علت موفقیت یکتانت دانست و اضافه کرد، یکتانت همیشه سعی داشته است تا محصولی بسازد بسیار کاربردی برای مشتریان تا رضایت آنان را کسب نماید. طبق گفته او یکتانت توانسته است هر ۲ ماه امکان نوآورانه جدیدی به محصول خود اضافه کند تا همه نیازهای بازاریابی مشتریان و کسب درآمد ناشران را در پلتفرم خود تامین کند. در ادامه می‌توانید فایل ارائه سخنرانی ایشان را ببینید.

سخنران بعدی متین ارشادی از چیلیوری بود که از ابزارهای مناسب برای استفاده و آموزش دیجیتال مارکتینگ گفت. امیرعلی مهاجر از اسنپ‌تریپ نیز در ادامه از ضرورت شناخت دقیق پرسونای مشتری و توسعه محصول متناسب با آن صحبت کرد. داشتن مزیت رقابتی در مقابل رقبا نیز بخش مهم دیگر صحبت‌های او بود.

پس از بخش اول که سخنرانان به انتقال تجربیات واقعی خود در بازار ایران پرداختند، بخش دوم رویداد بخشی بود که مهدی فروغی از بیمیتو و دکتر فرداد زند و نیز اساتید دیگری به آموزش دیجیتال مارکتینگ پرداختند که مهم‌ترین بخش‌های این آموزش بر ارائه چارچوب‌‌های اصلی و قوانین اولیه بازاریابی دیجیتال متمرکز بود. اگر می‌خواهید با این مفاهیم آشنا شوید مطلب دیجیتال مارکتینگ چیست را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است مخاطبان این رویداد جمعی از مدیران، دانشجویان و علاقمندان به حوزه استارتاپ‌ها بودند که سعی داشتند از نزدیک با مدیران کسب‌وکارهای موفق کشورشان آشنا شوند و از تجربیات آنان بشنوند. این رویداد با همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و نیز واحد دیجیتال مارکتینگ دفتر پنتد دانشگاه شریف برگزار شده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *